⇠ Портфоліо робіт / Предметна фотозйомка
Предметна фотозйомка
Предметна зйомка – основа фотореклами. Якісна предметна зйомка, поряд із грамотним текстом – важливі умови правильного просування продукції на ринку.
Оригінальні та незабутні фото підвищують шанси на успіх компанії, що рекламує товар.
І виробникам світового масштабу, і невеликим компаніям необхідно заявляти споживачам про товари та послуги. Щоб продукція мала успіх, її потрібно правильно демонструвати, представляти у вигідному ракурсі для цільової аудиторії.
Згідно з спостереженнями маркетологів, люди віддають перевагу розрекламованим брендам. Такі товари розкуповуються і у віддалених містах та селах та у Києві. Пояснюється факт нескладно – картинка, що запам’ятовується, правильно підібрані слова.
Варіанти предметної фотозйомки
Виходячи з «роду діяльності» компанії, фотограф підбирає сюжет і створює постановку знімка. Найбільш поширений вид це зйомка на білому/чорному тлі, без супутніх декорацій.
Предметна фотозйомка включає як поодинокі речі або об’єкти (побутові товари, авто, посуд, прикраси та ін.), так і скомпановані групи (як варіант товар у якого є аксесуари, які вигідно придбати в наборі).
Готові фотографії публікуються у спеціальних каталогах, розміщуються на ресурсах в інтернеті або носіях реклами у місті.